گیت فروشگاهی فروشگاه کفش

گیت فروشگاهی فروشگاه کفش

گیت فروشگاهی فروشگاه کفش : مفید و کاربردی بودن گیت های فروشگاهی باعث شده است که انواع فروشگاه های متعدد به استفاده از گیت های فروشگاهی روی بیاورند . امروزه در اکثر فروشگاه های بزرگ فروش کالا برای جلوگیری از به سرقت رفتن کالاها و متضرر شدن صاحب فروشگاه ها در اثر سرقت کالاها استفاده از گیت های فروشگاهی متداول گشته است .

در چنین شرایطی فروشگاه های کفش نیز به استفاده کردن از گیت های فروشگاهی ضد سرقت روی آورده اند . امروزه کار فروشگاه های کفش فروشی بسیار سخت شده است زیرا مشتریان تمایل دارند که از بین چندین کفش که به نمایش گذاشته شده اند , کفش مورد نظر خود را انتخاب نمایند . از این رو بیشتر اجناس فروشگاه در جلوی چشم خریداران قرار دارد . و اگر شخصی قصد سرقت داشته باشد به راحتی می تواند این کار را انجام دهد . در چنین شرایطی تکنولوژی گیت فروشگاهی فروشگاه کفش به کمک صاحبان فروشگاه می آید و با نصب سیستم دزدگیر و یا همان گیت فروشگاهی می توانند جلوی سرقت از فروشگاه را بگیرند . به دلیل زیاد و متنوع بودن فروشگاه های کیف و کفش در بین صاحبان چنین فروشگاه هایی اغلب رقابت برای فروش وجود دارد و در این بین برای جذب مشتری برخی از فروشگاه ها اجناسشان را با سود بسیار اندکی به فروش می رسانند .

گیت فروشگاهی فروشگاه کفش

 

گیت فروشگاهی فروشگاه کفش

حال اگر در چنین شرایطی سرقتی از فروشگاه صورت بگیرد صاحب فروشگاه ضرر خواهد کرد به همین دلیل وجود دزدگیر در فروشگاه برای آن ها اهمیت زیادی دارد . در برخی از موارد کفش هایی در مغازه ها وجود دارند که دارای جنس چرمی هستند و قیمتی بالای یک میلیون دارد حتی اگر یکی از کفش ها به سرقت برود فروشنده خسارت می بیند در این صورت افزون بر اینکه سودی نمی کند ضرر نیز می بیند .
شرکت آرتابان تولید کننده انواع گیت فروشگاهی به صاحبان فروشگاه های کفش فروشی برای جلوگیری از سرقت و خروج غیر مجاز جنس استفاده از گیت های فروشگاهی را توصیه می کند .

مهمترین مساله در انتخاب لیبل مناسب برای کفش

  فروشگاه هایی که کالاهای چرم همچون کفش می فروشند معمولا اقدام به سرمایه گذاری عظیم کرده اند و سود زیادی عاءد آنها نمی شود . از این رو مهمترین مساله در حفظ امنیت و جلوگیری از به سرقت رفتن اجناس در این فروشگاه ها توجه به زیبایی ظاهر و اندازه تگ ها و لیبل ها و صدمه ندیدن کفش به خاطر فرو رفتن سوزن تگ ها می باشد .

تگ های مورد استفاده در فروشگاه های کفش

در مرحله نخست تگ های استفاده شده برروی کفش ها باید مناسب با گیت فروشگاهی فروشگاه کفش باشند . تگ های کفش در واقع همان سیستمی است که به کفش متصل می باشد . تگ هایی که در فروشگاه های کفش به خصوص کفش های چرمی برای جلوگیری از سرقت استفاده می شود تگ لنیارد نام دارد . تگ لنیارد همان تگ مخصوص کیف و کفش است که هیچ آسیبی به کفش وارد نمی کند و شامل یک بند سیمی روکشدار می باشد که به همراه دیگر تگ های ضد سرقت استفاده می شود و آن ها را در بازار با عنوان بند تگ به فروش می رسانند که قابلیت اتصال به کفش را دارد . در سر لنیارد یک سوزن وجود دارد که جای سوزن و پین به تگ وصل می شود و تنها از طریق دستگاه خنثی ساز لیبل از کفش جدا می شود . و یک سرد دیگر لنیارد به صورت حلقوی شکل است که باعث می شود بند به حلقه کفش بسته شود . چون جنس سیمی دارد باید در بریدن آن دقت شود .

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *